Bir çırpıda ve merakla okunacak bir kitap. Srebrenitsa katliamını her yıl anıyoruz üzülüyoruz ama işin derinliklerini öğrendikçe daha bir içten üzülüyor insan. Kitapta savaşın başladığı bölümleri okudukça yok artık bunu yazar abartıyordur deyip araştırdığınızda doğruluğunu anlayabiliyorsunuz. Benim okumakta zorlandığım işkenceleri, tecavüzleri nasıl bir insan başka bir insana uygulayabilir aklım almıyor. Bu insan denen mahlukat gücü ele geçirdiğinde nasıl bir canavara dönüşebiliyor. Bu derece onursuz bir savaş nasıl olabiliyor, nasıl herkes bunu görmezden geliyor, ve daha birçok soruyu sorgulamanıza neden oluyor kitap en son olarak da tabi insan denen varlığın acizliğini, çürümüşlüğünü, kofluğunu...