Biçimlendirebildiğim bu durgunluk, rahatlatıcı durgunluk , sevindiren durgunluk belki de beni yenen tek duygu : Hem yaşayan, hem de ölü beni. Öfkesi durgun , huzursuzluğu durgun. Kendi içine doğru yaşıyor ,kendi içine doğru seviyor . Ve seviştiği anlarda suskuyla, hiçbir sözcük söylemeden, sözleri, kavramları aşan, silen ,sakin soluklarla gücünü koruyor bu duygu beni hem yaşatıyor hem de bana ölümü mümkün kılıyor.
Ondan bana ulaşan bir duygu var. Durgunluk diyebileceğim rahatlatıcı bir sevinç. Bunu belki de ben yaratıyorum ve onun kişiliğinde birleştiriyorum. O susarken, sigara içerken, bakarken, uyurken severken, solurken. Sanki bunalımı bile rahatlatıcı. O varken ya da yokken. Teninin bu denli güzelliği sonsuz durgunluktan kaynaklanıyor ve bana bu sonsuz yeryüzünden, yaşamdan ve ölümden daha da sonsuz geliyor. İste bu duygu nedeniyle onunla olmalıyım, onsuz bile olsam .