“Geçmişin tecrübe ve bilgisi” diyerek aldım, okumaya başladım ama 40. sayfada sabrımı sınadığı için bıraktım. Sabrımı sınayan şey, aktarılan bilgilerin hiçbir bilimsel veriye dayanmaması ve günümüzde yanlış kabul edeceğimiz şeylerin o dönemde ‘şifa’ olarak sunulmasıydı. Örneğin, x meyvesini şekerle kaynatıp yemek şifalıdır gibi.
Bir başka örnek: Kayısı için ‘meyveler arasında tadı en çok beğenilendir’ deniyor. Kime sordunuz, kim karar verdi buna? 12 yaşında günlük tutup kendi hikâyelerini yazan kuzenimin cümleleri çok daha kaliteli.
Devam edip etmemeye karar vermek için 40 sayfa bana yeterliydi.
SıhhatnümaKolektif · İnsan ve Hayat Kitaplığı · 2017291 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖