Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
214 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Bil ki, dünya her gelene gönül veren, her gönül verdiğine söz veren, ‘seninim’ diyen bir aşüftedir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yetimlerin tebessümü bile hüzünlü olurdu.
Dünya ne tuhaf yerdi böyle. İnsan yaşamak için değil, yaşlanmak için gelmiş olmalıydı buraya.
Bazılarının ömrü yalnızca aramakla geçer.
Kendine dahi söylemekten korktuğu sırları olurdu zira insanın.