Şaban

Şaban
@st14
“İnsanları tanıyan yalnızlaşır...”
Uludağ Üniversitesi
214 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Behçet Kemal Çağlar bir şiirinde “İstanbul’u sevmezse gönül, aşkı ne anlar?” diye soruyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mecburen konuştuklarımız yüzünden konuşmamız gerekenlerle konuşmaya gücümüz kalmıyor.
Orhan Veli’ye bu şiiri yazdıran nedir bilmiyorum yalnız onu hüzünlendiren her ne ise şayet o olmasaydı bu şiir olmazdı. Sonunda ‘anlatamıyorum’ derken bile çok şey anlatıyor aslında. İşte o yüzden bazı şiirler şiirden fazlasıdır.

Şaban

@st14
·
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kanık
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kanık
Düşmese iyi ama insan düşmeyince anlamıyor. Düşünce mi anlıyor, düşününce mi tartışılır ama düşünce düşünüyor, düşününce anlıyor diyebiliriz heralde. Bir şarkıda geçiyordu, “düşme, düşersen tüm düşüncelerin değişir hayata dair.”