İlk Kitabı bitirdikten sonra ikincisini okumadan duramadım ve neredeyse 3 günde bitirdim. Garip bi şekilde içimde kötü sonla bitecek hissi vardı ve meraktan öldüm bitirene kadar ama içimdeki hisler yanıldı, çok şükür..
Açıkçası Kazi’nin bilmeceleri bence kitabı çok ilginç yapıyor, bir bilmece nasıl bir insanı güldürebilir, ağlatır ve aynı zamanda sorgulatır.. Yani açıkcası en ilgimi çeken şeylerden birisi bu oldu.
Jase’in yeniden yaşama dönmesi beni çok mutlu etti, öldü sanarak bayağı ağlamıştım. Kavuşmaları özellikle en merak ettiğim sahneydi. Böyle bitmesi beni mutlu etti ve bu sonu hakettiklerini düşünüyorum..