“Yarım da bir bütündür.” Kitaptaki insanı düşündüren sözlerden biri bu. Hepimiz dönüp hayatımıza baktığımızda bir şeylerin yarım olduğunu, eksik olduğunu ve tamamlanması gerektiğini söyleriz veya bir arkadaşla edilen bir sohbet sırasında yine bir şeylerin eksik ya da yarım olduğu sözünü duyarız. Belki de yarım ya da eksik diye düşündüğümü bir bütün aslında. Eksiklik, tamamlanmamışlık ruhumuzda. Belki de tek yapmamız gereken yarım olanı kabul etmekte.