" Biz bittik." Demişsin."fakat sen bitmenin ne demek olduğunu bilememişsin . Bitmek değildi bizimkisi, başlayamamaktı. Bitmek için başlamak gerekirdi biriciğim.Hiç başlamadık ki... Senbbeni güzel sevmedin. Sana her adım attığım da beni biraz daha sensizliğe ittin. Ben seni her şeyim diye sevmiştim. Sen de koca bir hiç misin. İnsanlara" ben ondan çoktan gittim." Deme,bana hiç gelmedin .ben seni varlığını hiçbir zaman hissetmedim. Fakat bir gün olsun vazgeçeyim de demedim.Şunu unutma bizden ben vazgeçmedim senin tarafından vazgeçilirdim. Ama rahat ol su için çünkü sensiz daha rahat artık benim de içim