Mahsum

mutlu....
Korkuyorsun, Nana, derdi ona . Hiç tadamadığın mutluluğu benim bulmamdan korkuyorsun . Benim mutlu olmamı istemiyorsun . İyi bir hayatımın olmasını istemiyorsun . Habis ,fesat kalpli olan sensin
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Başlık Yok
Bir kitabı okurken geçen iki saatin Ömrümün birçok senelerinden daha dolu , Daha ehemmiyetli olduğunu fark edince İnsan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
A-Ş_K
İnsan kendisinin eksik bir parçasını bulmak umuduyla aşık olur. O yüzden de , aşık olduğu insanı düşünürken, az ya da çok hüzünlenir.
Yalnızlık
Yatağımın karşısında bir pencere odanın duvarları bomboş. Nasıl yaşadım on yıl bu evde ? Birgün duvara bir resim aşmak gelmedimi içimden? Ben ne yaptım? Kimsede uyarmadı beni. İşte sonunda anlamsız biri oldum. İşte sonum geldi . Kötü bir resim asarım korkusuyla hiç resim asmadım. Kötü yaşarım korkusuyla hiç yaşamadım...
Ölüm
Ben öldüm.Ama ailem üzülmesin diye yaşıyor gibi yapıyorum