Toplumumuzun anlam veremediğimiz davranışlarını anlayabilmek için okumanın faydası olacağını düşündüğüm bir kitap. Anlayıp da ne yapabiliyoruz orası ayrı ama neyse :)
Yazarın anlatım dilini beğendim insanı sıkmıyor. Yalnız bir yerden sonra deneylerin sanki tekrarlıyor gibi olması ve detayları insanı sıkıyor gibi olsa da bitirebildim ve bir şeyler öğrenebildim kendi adıma
İsmail Güzelsoy tahminimce az bilinen bir yazar olmasına rağmen her okuduğum kitabında kendisine hayranlığım artıyor. Dili kullanmadaki ustalığı, sonsuz kelime dağarcığı ve hayal gücü beni çok etkiliyor. Bu kitabında da hayal gücümü zorlayıp anlattığı dönemi, mekanları, karakterleri kafamda canlandırırken çok iyi vakit geçirdim.