Yazarin yüzyıllık yanlizlik adli bir diger meshur kitabini zar zor yarısına kadar gelip yarım biraktiktan sonra bu kitabi okudum ama okumaz olaydim.
Sıkıcı bir üslup, boğucu, dağınık bir anlatım. Edebi eser okumak isteyen insan icin zaman kaybı tavsiye etmiyorum.
Yazarın şöhretine, kitap isminin ilginç olmasina ve de kitap satıcılarının reklamlarına aldanmayin derim.