Doktor , gıda meselesini belirlerken ekmek söz konusu oldu - heralde beraberinizde un getirdiniz.. dedi - hayır dedim - o halde burada ekmek bulamayacaksınız . Çünkü hükümet burada yalnız yerlilere yiyecek içecek sağlama mecburiyetindedir, yabancılara değil . - öyle ise doktor, benim burada oturmama imkan yoktur. Hemen yarın memleketime döneyim. Bizim memleketimizde yabancılar , yerlilerden daha çok tüketimde bulunmaktadır. BEN DE HÜKÜMETİM NEZDİNDE YABANCILARA EKMEK VERİLMESİNE ENGEL OLMAYI TEKLİF EDEYİM dedim. Neticede doktor bizzat un ve ekmek bulmayı üstlendi. Tarih 1918