Gerçekten sevdiğim insanlar çok değildir; beğendiklerim ise daha az. Dünyayı görüp tanıdıkça memnuniyetsizliğim artıyor; insan karakterlerinin ne kadar tutarsızlıklarla dolu olduğunu, faziletli veya akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.
İtiraf ediyorum, kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! İnsan kitap okumak dışında her şeyden çabucak sıkılıveriyor. Kendime ait bir ev sahibi olduğumda, şöyle muazzam bir kitaplık edinmeyi başaramazsam kahrolurum