naz

naz
@suderimde
"Beni özlediğin zaman," dedim. "Hayal kurmana gerek yok. Çağırırsan gelirim." Parmaklarımızı yeniden birbirine kenetledim. "Ne zaman çağırırsan gelirim, Daren."
Sayfa 260·Kitabı okudu
Reklam
"Unutma," dedim. "Yıldızlar gece yarısına aittir."
Sayfa 281·Kitabı okudu
"Bu senin yolun." "Ya da yok oluşun."
Sayfa 230·Kitabı okudu
“Saçların yandığım ateş, elmasların yolumun ışığı, ellerin korkularım, zihnin hapishanemdi. Ve kalbin… Senin kalbin, benim kıyametimdi.”
Edebiyat
Reklam