sudiss

sudiss
@sudkostik25
“Belki biraz garip ama acıyla tanışıklık, mimariyi takdir edebilme yetisinin ön koşuludur. Binaların güzelliğinden etkilenebilmek için her şeyden önce biraz acı çekmiş olmamız gerekir.”
Sayfa 26·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kullanışlı ve işlevsel olanı güzel bir şeye dönüştürmektir mimarinin görevi”
Sayfa 53·Kitabı okudu
“Aşkın en korkunç tarafı bu.” Dedim, “başka hiç kimseyi umursamıyorsun.” “Evet,” dedi Víctor, “üstelik işin sonunda insanın canını fena halde yakıyor.”
Sayfa 124·Kitabı okudu
“Geceleri yatağa uzanır ama uyuyamazdım. Nefret edecek bir sürü şey gelirdi aklıma ama sonunda yine kendimden nefret ederdim.”
Sayfa 42·Kitabı okudu
“Zamanı durdurmanın anca hükmünden kurtulmakla mümkün olabileceğini anlıyorum. Artık ne geçmişimde boğuluyor ne de geleceğimden koruyorum. Nasıl korkabilirim?”
Sayfa 318·Kitabı okudu