Aşk , kaybedenlere mi aittir,
Sevilenler de aşka dahil midir?
Gözler , yalan kelama da mı sahiptir,
Göz yaşı hep aşkın timsali midir?
Ademoğlu aşk için neye ihtiyaç duyar,
Kan yahut göz yaşı buna kâfi midir?
Ağlamak gözdeki yaşı şart mı koşar,
Yaş akmadan adem ağlayamaz mıdır?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlamak, uğradığımız felaketlere karşı vücudumuzda kalan son kuvvetin bir feryadıdır. Ağlayamadığımız zamanlar, biz de o kuvvetin de mahvolduğu vakitlerdir ki, onun yerini alan dokunaklı bir sessizlik en şiddetli acıyla dökülen gözyaşlarından daha yürek sızlatıcıdır.