İnsanların hepsi hata yapardı. Bir insanın karakterini belirleyen şey, yaptıkları hatalar değildi. Karakterimizi belirleyen şey, bu hataları alıp onları bahane olarak kullanmak yerine, onlardan ders alıp alamadığımızdı.
"Kötü insan diye bir şey yoktur. Hepimiz sadece bazen kötü şeyler yapan insanlarız"... Sanırım bu, bir şekilde doğruydu. Hiç kimse sadece kötü yada sadece iyi değildi. Sadece bazıları kötüyü bastırmak için daha fazla çalışmak zorunda kalıyordu.