sugida

Yapamayacağımı düşündüğüm çok fazla şey var Birce. Sırf bu yüzden hepsinden vazgeçseydim bugün hiçbir şeye sahip olamazdım.
Sayfa 289
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
her halin gelip geçici bir daha gelmeyecek yavaşla biraz hadi tadını çıkar onun
Sayfa 183
Alıntı
İnsanların hepsi hata yapardı. Bir insanın karakterini belirleyen şey, yaptıkları hatalar değildi. Karakterimizi belirleyen şey, bu hataları alıp onları bahane olarak kullanmak yerine, onlardan ders alıp alamadığımızdı.
Alıntı
"Kötü insan diye bir şey yoktur. Hepimiz sadece bazen kötü şeyler yapan insanlarız"... Sanırım bu, bir şekilde doğruydu. Hiç kimse sadece kötü yada sadece iyi değildi. Sadece bazıları kötüyü bastırmak için daha fazla çalışmak zorunda kalıyordu.
Alıntı