sugida

İnsanların hepsi hata yapardı. Bir insanın karakterini belirleyen şey, yaptıkları hatalar değildi. Karakterimizi belirleyen şey, bu hataları alıp onları bahane olarak kullanmak yerine, onlardan ders alıp alamadığımızdı.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kötü insan diye bir şey yoktur. Hepimiz sadece bazen kötü şeyler yapan insanlarız"... Sanırım bu, bir şekilde doğruydu. Hiç kimse sadece kötü yada sadece iyi değildi. Sadece bazıları kötüyü bastırmak için daha fazla çalışmak zorunda kalıyordu.
Alıntı
Uyursam geçecekti, Büyürsem unutacaktım. Oysa onlar yanılıyorlardı Bunu herkes biliyordu Geçerse uyurdun, Unutursan büyürdün. Murat Ali Ersan
İnsan ve Duygular
Birçok şeylere ihtiyacımızı ancak onları görüp tanıdıktan sonra keşfetmez miyiz?
Alıntı