şüheda doğru

şüheda doğru
@suheda321
Düşünmüyorum yine de var mıyım? Don’t try to be different. Just be good. To be good is different enough.

şüheda doğru

, bir kitap okudu
9/10
·432 syf.·
2019 13. kitabı
Irvin D. Yalom
9/10 · 70bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ancak dostlarım, biraz düşünmek lazım, çok faydalı oluyor."
Zekilik kadar aptallık da gerekliydi. Ama aptalca davranmak da zekice davranmak kadar zordu...
Asıl körlük, umudun tükendiği bu dünyada yaşamaktı.
İyi yazarlar genellikle hayatın gerçeklerine dokunurlardı. Bu bakımdan kitaplardan neden bu kadar nefret edildiğini, korkulduğunu anlıyor musunuz? Hayatın gerçek yönlerini veriyorlar. fahrenheıt 451
1000Kitap