Şüheda Çolak

Şüheda Çolak
@suheda5
Kendime Dair
İnsanlar sevmeyi yan yana olmak sanıyor. Değişen onca şey arasında değişmeyen tek şey sana olan duygularımdır. Yer yerinden oynadı tufanlar koptu sen tek bir milim kaymadın yüreğimden. Ben hayata dair her şeyi biriktiriyorum. Gittiğim güzel yerleri ,dinlediğim güzel şarkıları ,okuduğum şiirleri ,kitapları. seversin diye salaş mekanları sana anlatacakmış gibi biriktiriyorum. Ben huzurlu mutlu olmak istiyorum bu saatten sonra ve bunun seninle gerçekleşeceğini biliyorum. Çok sabrettim , şükrettim , bekledim , özledim bazen bu özlemden bıktım hatta özlemek ölmekten iki harf fazladır lafını yaşayarak teyit ettim aptallaştım , bencilleştim başka birinin hayatını sürekli meşgul etmeye hakkım yok diyip seni unutmaya çalıştım sadece çalışmakla kalabildim unutamadım aksine insanın seni sevdikçe zihninin canlandığını ve senin daha güzel hatırlandığını öğrendim. Bu süreçte saçmaladım sana karşı nasıl davrancağımı şaşırdım güvenini kaybettim ama yinede vazgeçmedim geçmeyede pek niyetim yok bunu bilesin. Üstadın dediği gibi herkese selam sana hasret...
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilge bir doktor, en iyi ilacın ilgi ve sevgi olduğunu söylemiş. "Ya işe yaramazsa?” diye sormuşlar. Gülümsemiş ve şöyle yanıt vermiş. “Ozaman dozu artırın.”
Sayfa 161·Kitabı okudu
1000Kitap
Beni Güzel Hatırla
Beni güzel hatırla Bunlar son satırlar. Farzet ki bir rüyaydım esip geçtim hayatından. Ya da bir yağmur, sel oldum sokağında. Sonra toprak çekti suyu, kaybolup gittim. Belki de bir rüyaydım senin için. Uyandın ve ben bittim. Beni güzel hatırla Çünkü sevdim seni ben. Her şeyini. Sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın. Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini. Beni üzdün kınamadım. Alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım. Beni güzel hatırla Sayfalarca mektup bıraktım sana. Şiirler yazdım her gece. Çoğunu okutmadım. Sakladım günahını, sevabını içimde. Sessizce gittim, senden öncekiler gibi sen de anlamadın. Beni güzel hatırla Sana unutulmaz geceler bıraktım. Sana en yorgun sabahlar. Gülüşümü, gözlerimi, sonra sesimi bıraktım. En güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka. Söylenmemiş merhabalar sakladım her köşeye. Vedalar bıraktım duraklarda. Ne arasan bir sevdanın içinde, fazlasıyla bıraktım ardımda.