Sadece kabullendiğimizde anladığımız şeyler varsa işaretleri görmezden gelmek bu algı biçimi yüzünden olabilir mi...sonradan edinilen inançlar kadar ikna edici gelmediğinden, çoğu zaman çevrenin ahlaki yargılarına boyun eğeriz.
Eğer içinde bir düşünce doğarsa ilk olarak ona sarıl. Yaşamaya devam ettikçe o düşüncenin doğruluğunu anlayabilirsin, simdiden yanılıp yanılmadığına karar verme.