Willow: Kahramanınımız... Her bir sayfada seninle birlikte kırılmamak mümkün değil. Kırılan ya kalp oluyordu ya da kemik... Senin o cam kırıklarından öperim ben çocok...
"Yüreğin nerdeyse hazinen de oradadır…" sözü bir bakıma kitabı özetliyor. Dil ve üslüp bakımından bir solukta okunsa da verdiği mesajlar bakımından sindirilerek okunmalı diye düşünmekteyim.