“Merak etme,geçer,” dedi şefkatle.”Daha gençsin.Acılar yüzünden uykusuz kalmak için daha çok erken,korkma.Ama benim yaşıma gelince hayatta pişman olduğun şeyler varsa,sabahlara kadar yıldızları sayarak bekliyorsun..”
Niye Allah’ın bana verdiği bu büyük hediyenin kıymetini bilememiştim!Onu ne zaman görebilecektim?Kumsalda güneş altında uzandığım yerde ağlamak ister,ama suçlu olduğumu bildiğim için onu da yapamaz,başımı kuma gömüp kahrolurdum.