Ş u l e

Ş u l e
@sule_17
“İnsan, bir damla kan ve bin endişe.”
“Beklemiştim. O kadar uzun süre beklemiştim ki, beklemek yaşamın kendisine dönüşmüştü. Nihayetinde vazgeçmiştim beklemekten.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bütün üzüntüleri üzüldüm ben…”
Alıntı
“Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku… Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim. Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.”
Alıntı
“Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir.”
Alıntı
Göğsümde bir yanardağ kıvranıyor Rüveyda
Şiir