Yaşarken çok ağlamak istediğim zamanlar oldu.Başaramadım.Gözyaşlarımı içimde tuttum.Ağlamaya başlar da duramazsam diye korkardım,taşarsam,kendimi bir gözyaşı selinde bulur ve boğulursam diye. Katılığım göstermelikti,yufka yürekliydim.Duygusallık mı,yapmacık bir duyarlılık mı? Kim bilir.