Ş.G.Y

Ş.G.Y
@sulegulyeter
22
“tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum.”
Edebiyat
Reklam
Eğer insanlar geçmişin kötülüklerini geri çağırmak için böylesine zorlamasalardı,insanlar arasında çok daha az acı olurdu.
Sayfa 7
Edebiyat
Bu dünyada emin olduğum bir şey varsa,o da kimsenin başkasının yaşamına karışmaya hakkı olmadığıydı.
Edebiyat
Sana bir şey diyeyim mi? İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.
Sayfa 87
Edebiyat