📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neyse ki her şeyi hoş görmemi sağlayan bir çıkış yolum vardı: Hayalimde de olsa "güzel ve yüce şeyler"e sığınmak! Köşeme çekilir, üst üste üç ay, delicesine hayal kurardım.
ben bu inceleme isini tam anlamadim ama okur puani icin gerekli sanirim. bu sene okudugum ilk kitap; cok begendim, okunmasi gereken bir kitap diyebilirim. gayet akiciydi ve zaten dostoyevski. harika bir adam ya. bir suru alinti paylasacagim bu kitaptan.