"Oradan oraya koştururken zaten hayatı kaçırıyordum, kitap okumak bana başka hayatlara yolculuk gibi gelmiştir hep ama ben zaten kendi hayatının yolcusuydum, ona yetişemezken başka bir hayatın kapısını çalmak anlamsızdı."
~NGK
Aylarca sesini duymadığınız, yüzünü görmediğiniz, dokunmadığınız, kokusunu almadığınız, aynı sokaktan geçme ihtimali dahi olmadığı aynı fotoğrafın içinde bulunamayacağınız sizden kilometrelerce Hatta denizlerce adalarca ve şehirlerce uzakta olan bir insana aşık olur muydunuz?
Kendinize yapar mıydınız bunu?