Bazen kimseye anlatamazsın..
Hayatta hep yalnızdın
Ve gene yalnız olacaksın
Kendi içinde bile
Ama buna asla izin verme
Çünkü sen
"En sıkı tutacak kendinsin yine kendini"
Başkası değil,
barış onunla ve şefkatle sarıp sarmala benliğini, merhametle öp iç dünyanı...