cocuk yetiştirirken ve kendi çocukluğunu inceleyip bugünkü seni anlarken bir çırpıda okuyup bitecek bir kitap. Keşke daha uzun olsaydı diye düşünüyorsun. Örnekler üzerinden anlattığı için konu anlatımı gibi değil hayatın içinde görerek anliyorsun
Her ölümlü sonsuzluk hayal eder. Ama hep en genç en enerjik haliyle olacakmış gibi gelir. Bu kitap bu hayali tersyuz ediyor. Gercekten ölüm üzerinde düşündürüyor.
"İki insan birbirini farkeder farketmez iletişim baslar." Meğer günlük hayatta ne kadar çok görmezden gelip meğer ne çok görmezden geliniyormusuz. "Can"ımıza ne az dokunuluyor, ne kadar az "can"a dokunuyormusuz.