" Muhakkak ki bütün insanların birer ruhu vardı , ama birçoğu bunun farkında değildi ve gene farkında olmadan geldikleri yere gideceklerdi . Bir ruh , ancak bir benzerini bulduğu zaman ve bize, bizim aklımıza , hesaplarımıza danışmaya lüzum bilet görmeden, meydana çıkıyordu.. Biz ancak o zaman sahiden yaşamaya, ruhumuzla yaşamaya başlıyorduk ..
" Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün bir çok senelerinden daha dolu, daha emniyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım ..."