şevval

şevval
@svlpie
Ruhum hayatımdan yoruldu
"Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
Sayfa 425
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Buna nasıl tahammül edebiliyorsun Bailey? Bu kadar uzun süredir ölümle yüz yüze olmaya?"... "Sanki en kötü şey ölümmüş gibi davranıyorsun." "Değil mi?"... "... Ölüm kolaydır. Zor olan yaşamaktır...."
Dilim elbette yüreğimdeki öfkeyi dışa dökecek, İçimde kalırsa yüreğim patlayacak yoksa, Bu gidişle de patlayacak.
Sayfa 93
"Hayattaki en iyi şeylerden biri de bu. Yaşanacak daha bir sürü ilkbahar var."
Evet, yaradılışımızın en garip cilvesi de bu: En isteyerek yaptığı şeylerden Pişmanlık duyuyor insan.
Sayfa 144