şevval

şevval
@svlpie
Ruhum hayatımdan yoruldu

şevval

, bir kitap okudu
7/10
·80 syf.·
2021 4. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"En güzel sohbetlerde ne konuştuğunu bile hatırlamazsın, sadece nasıl hissettirdiği kalır aklında."
"Yaşın ilerledikçe kimseyle uğraşasın gelmiyor, kendini yetiştirememiş insanlardan uzaklaşıyorsun.."
"İnsanların geçmişte kalan her şeyin hep bir hata ve ileriye bir hazırlıktan ibaret olduğunu sanmaları genel bir delilik hali herhalde"
Sayfa 68