Şevin

Şevin
@svnsda
Reklam
İçimde hiçbir arzu yoktu. Ne geçmişi, ne geleceği düşünmüyor, ancak yaşamakta olduğum anları biliyordum.
Sayfa 134
Yaşamak,tabiatın en küçük kımıldanışlarını sezerek, hayatın sarsılmaz bir mantık ile akıp gidişini seyrederek yaşamak; herkesten daha çok ,daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak ... Ve bilhassa bütün bunları anlatacak insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak..
Zamanların en iyisiydi..En kötüsü de. Akıl çağıydı, budalalık çağı da. İnanç çağıydı aynı zamanda, ama inkâr çağıydı da.Bir taraftan aydınlık, bir taraftan da karanlık bir mevsim yaşanıyordu. Umudun baharıydı, yeisin kışı...Her şeyimiz vardı, ama hiçbir şeyimiz yoktu.
Sayfa 7
Reklam