Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Zamanların en iyisiydi..En kötüsü de. Akıl çağıydı, budalalık çağı da. İnanç çağıydı aynı zamanda, ama inkâr çağıydı da.Bir taraftan aydınlık, bir taraftan da karanlık bir mevsim yaşanıyordu. Umudun baharıydı, yeisin kışı...Her şeyimiz vardı, ama hiçbir şeyimiz yoktu.
-Babam derin bir isyan duyardı.
-Neye karşı?
-Her şeye! Kanunlara, dine, geleneklere, paraya, politikaya, okula...Saymakla bitmez. Değişen ve değişmeyen her şeye karşı. "Aptalliğa, zevksizliğe, örümcek kafalara karşı. "