Düşünceler duygulara, duygular eylemlere, eylemler kimliğe dönüşür. -AARON T. BECK
Öncelikle kitabı her yaştan herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Zihnimizi nasıl yönetebileceğimize bize hem bilimsel hem günlük hayattan yaşantılarla öğretiyor hayatıma büyük katkısı bulunan kitaplardan biridir diyebilirim. Zihnimin allak bullak olduğu dönemde bana çok faydası oldu. Sevdiğim bir kısmı size şöyle alıntılamak isterim. "Sessizliğin içinde kendini yeniden inşa vardır. Bir insanın zihni değiştiğinde dünyası değişir; nitekim dünya, zihinle kurulan bir algıdır. Son söz niyetine şunu söyleyelim: Dünya seni anlamasa da sen düşüncelerini anla. Çünkü insan, düşüncelrini onardığında kaderini değiştirir. Ve her yeni sabah, beyninde bir yerlerde bir nöron sessizce fısıldar: Haydi bakalım, bugün yine, yeniden başlayalım.." Okuması çok zevkliydi Nevzat Tarhan'a teşekkürlerimizi sunalım..