O halde acaba yaşadığı sürece hiçbir insanı mutlu saymayacak mıyız?Solon’un dediği gibi sonunu mu görmek gerekir?Bunu eğer böyle kabul edeceksek,acaba insan ölünce mi mutludur?Yoksa bu,özellikle mutluluk bir tür etkinliktir diyen bizler için,tamamen saçma mıdır?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden böyle güzelsin hâlâ? Yoksa
Ele avuca sığmayan ölüm mü âşık oldu sana?
İnanayım mı, o iğrenç canavarın bu karanlıkta
Sevgilisi olasın diye seni sakladığına?