İFA'nın ilkini olduktan hemen sonra araya başka kitap sokmadan İlişkiler ve Stres ile ilgili olan seriyi okudum ve diğer kitaptan çok daha fazla beğendim. Günlük yaşantımızda karşılaştığımız stres ve zorluklarla başa
çıkma modelleri konusunda taktikler veriyor oluşu ve yazarın yazım dilinin basit anlaşılır olması kitabı hemen bitirmeme ve keyif alarak okumama imkan verdi. Özellikle stresle ilgili bölümdeki uygulamalar oldukça ilgimi çekti ve anda kalmanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gösterdi. Bence kesinlikle özellikle şu zorlu pandemi günlerinde okunması gereken bir kitap...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sinan Canan ın ismini daha öncesinde duymuştum ama çok hakim değildim taa ki bu kitabı okuyana dek. Serinin ilki olan Beden benim ilgimi çekmeyi başardı ve hatta sonrasında Sinan Canan ın tedx videoları diğer sohbet programlarını da dinlemeye başladım. Hem yorumu hem ses tonu hem yazım dili ile okuduğunuz ve dinlediğiniz konuların aklınızda kalmasına olanak sağlıyor. İlk kitabında beden sağlığı özellikle hareket ve yeme alışkanlıklarından sizlere reçete vermeden yapılması gerekenleri biyolojik açıklamalarla neden sonuç ilişkisiyle okuyucuya aktarıyor. Şimdi sırada serinin 2. Kitabı olan ilişkiler ve stres konulu okuma var. Onu da ilgiyle ve merakla okuyacağımı düşünüyorum
Bu zamana kadar neden okumadım diye hayıflandığım eserlerden biri. Okuyucuyu hem anlatım dili hem de hikayesiyle alıp götürüyor. Yapılan tasvirlerle beraber olayın akışı içinde buluyorsunuz kendinizi ve hep bir merakla sayfaları çeviriyorsunuz.. Merak ve ilgi uyandırıyor okuyucu üzerinde ve elinizden kitabı bırakamıyorsunuz. Bu kadar pozitif yoruma artık merak edip okursunuz diye düşünüyorum.