İlk defa bir kitaba çok düşük puan verdim. Kitap beni alıp götürmedi, dili çok ağır yabancı o kadar bilmediğim eski kelime var ki.. Bi ara konudan koptum ve ben ne okuyorum oldum hatta anlamadım sonra gidip Google dan kitapla ilgili araştırma yaptım.. Kitabın bu kadar beğeni toplanmasına bi anlam da veremedim. Ya benim kaçırdığım bi mesaj vardı ya da gerçekten güzel bir yapıt değildi. Bir de sizler okuyun bakalım benimle aynı fikirde mi olacaksınız yoksa siz de kitabı çok beğenenler arasında mı olacaksınız
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En önemli felsefe kitaplarından.. Yaşam ve yaşam bilgeliği hakkında ipucu verip hayatın olmazsa olmazlarını anlatıyor. İlk etapta okurken dilinin ağır olacağını düşünmüştüm ama beklediğimden daha anlaşılan bir dili vardı. Yazar yüzyıllar öncesinden bugün yaşadığımız durumları anlatmış bu okuyucuya gerçekten pes dedirtip hayretler içinde bırakıyor. Herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum..
Klasik kişisel gelişim kitaplarından.. Bu serinin duygusal zeka_odaklanma isimli kitabını da okudum bence o çok daha iyiydi. Bu kitap standart kişisel gelişim kitaplarından. Belki konusu sebebiyle öyle de gelmiş olabilir.. Ama iş hayatında özellikle de beyaz yakalı plaza çalışanıysanız ve de yüksek mevkideyseniz size yön göstermesi açısından okunabilir. Kısa ve her biri farklı kaynaklar tarafından hazırlanıp derlendiği için sıkılmadan da okuyabiliyorsunuz. Şimdiden iyi eğitimler