Seyf

Çünkü mutlu olmak, haklı olmaktan her zaman daha iyiydi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen gitmeyi bilmek lazım.
Çünkü bazen bazı güneşlerin batması gerek. Hasılı ''Kötü bir son çoğu zaman sonsuz bir mutluluktan daha iyidir.''
Böyle devam.
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu, Dünya birine kalacak olsaydı süleyman'a kalırdı. ölüm satın alınsaydı nemrut tutar alırdı. çıkmadık canlara derman bulurdu, lokman hekim ölmedi mi? bu yüzden hiç korkmadık biz, umudumuz hep allah'tandı. derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! nasıl olsa geçmeyecek misin? zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! nasıl olsa düşmeyecek misin? öyle oldu, olacak. bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak. #y:33678
Her şeyi düzeltmeye çalışmanın YOK ettiği.!
Bir mum gibi eriyip aktı uykusuzluğum, Ölüme başkaldıran dertli uykum da yandı.