Şeyma Güdül Yasan

Şeyma Güdül Yasan
@symagdl
Vay beeee tek kelime ile.....
5/10
·312 syf.··
2026 3. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2026 17:40
Kitap sürükleyici mi evet ama yapılan yorumlara göre okurken çok üst seviyede bekliyorsunuz olayları ama bir yazı dizisi olarak bence iyiydi. Kitap bir çok bakış açısından değerlendirilmeli. Siz olsanız hangi karaktere inanırdınız demek isterim. Kafamda cevap alamadığım sorularım var mesela soru 1 Amelia nın suçu neydi 2 Amelia bu sonu hak etti mi? Başkada anlatmak istediğim bir konu yok ama kitabın devam serisi olursa şaşırmam.
Alıntı
Taş Kâğıt MakasAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20238,7bin okunma
Şeyma Güdül Yasan
Tamamdır çok teşekkürler ☺️
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vay beeee tek kelime ile.....
5/10
·312 syf.··
2026 3. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2026 17:40
Kitap sürükleyici mi evet ama yapılan yorumlara göre okurken çok üst seviyede bekliyorsunuz olayları ama bir yazı dizisi olarak bence iyiydi. Kitap bir çok bakış açısından değerlendirilmeli. Siz olsanız hangi karaktere inanırdınız demek isterim. Kafamda cevap alamadığım sorularım var mesela soru 1 Amelia nın suçu neydi 2 Amelia bu sonu hak etti mi? Başkada anlatmak istediğim bir konu yok ama kitabın devam serisi olursa şaşırmam.
Alıntı
Taş Kâğıt MakasAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20238,7bin okunma
Şeyma Güdül Yasan
Merhaba, kitabı yeni bitirdim, bir şey sormak isterim eğer hatırlıyorsan kitabı. Kitabın başında Amelia ile yılları aşmış evlilik diye bahsetmesi ve kitabın sonuna doğru aslında 2 yıldır evli olması benim algıda hatam mı mesaj atamadım kapalıymış :)
Bitti şükür dedirten nadir kitaplardan.
5/10
·226 syf.··
2025 13. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2025 16:16
Bitti şükür diyerek çok az kitap kapağını kapattığım oluyor, bu da onlardan biri.. Yani mesela olaylarla doğru düzgün ilgisi olmayan Osmanın sonunu niye sayfalarca anlatmış da asıl kahramanların sonunu yarım sayfayla kapatmış diye düşündüm. Yazar sayfaları uzatmak istemiş olabilir mi şüphesi yaşadım. Kitabın adı kötü yol ama Nuran’ın kötü yolu biraz alelade anlatılmış. Kitap da İhsan hariç herkes kötü yolda :))) insanın içine yer eden bir kitap değil. Muhtemelen bir kaç ay sonra aklımda sadece üç beş bilgi kalır. Orhan Kemal’in El Kızı kitabına bayıldığım -daha derin bir kitaptı- ve iki gün içinde bitirdiğim için başka üç kitabını daha almak istedim. Ekmek kavgası Tersine Dünya Ve kötü yol. Kesinlikle hepsi hayal kırıklığı oldu benim için. Kötü bir yeşilçam filmi tadında. Bazı sayfalar içine çeksede genel olarak ne zaman bitecek diye bekledim. 6 puanlık bir kitap ama tersine dünya bundan daha kötüydü benim gözümde. Acaba yanlış kitaplarına mı şana veriyorum, önerdiğiniz El kızı kitabının bile önüne geçer dediğiniz bir kitabı var mı?
Kötü YolOrhan Kemal · Everest Yayınları · 2017975 okunma
Tuğba isimli okura yanıt verildi
Şeyma Güdül Yasan
Okuyacağım teşekkürler ☺️
8/10
·304 syf.··
2025 21. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 08 Aralık 2025 20:33
Modern hayatın, kapitalizmin bize “acele et, daha çok yap, daha çok kazan,hiç durma” baskısı gerçekten insanlık için mi? Aslında insanlarda mucize yok, asıl mucize insanın dinlemesi, anlaması, var olması, birbirine, kendine zaman ayırması. İşlerimiz, teknoloji vb bizim zamanımızı çalıp, insanların içinde ki yaşama sevincini koparıp alıyor.. Acaba çocukların dışarıda oynamalarını boş boş oynamasınlar faydalı, öğretici şeylerle ilgilensinler istenirken, öğretici oyunlar sunarken hayal güçlerini ellerinden mi aldı bu dünya? Uzun süredir aklımda bir soru vardı ; Kimsenin kimseyi dinleyecek zamanı kalmadı, daha çok çalışmak, daha çok para kazanmak ne için? İnsan rahat bir gelecek kursun , çocuklarına bi kaç ev bıraksın diye. Peki şimdi ki en güzel yaşlarımızı, en kıymetli, en keyifli zamanımızı harcıyoruz ne için? Rahat bir gelecek için, belli olmayan bir gelecek. -asla çabalamasın kısmından söz etmiyorum fazlasından bahsediyorum- sonunda ölmeyecek miyiz? Bu soru içimi kemiriyordu bu kitap üstüne tuzu biberi oldu. Momo 1973’te bence gelecek için varsayımla yazılmış bir kitap ama tamamen günümüzün geldiği son durumu nokta atışı tutturmuş bir kehanet gibi hissettirdi.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma
Hilal Camcı Ekinci isimli okura yanıt verildi
Şeyma Güdül Yasan
Mutlaka şans vermelisiiin, masal gibi ama acı gerçek insanın yüzüne çarpıyor.