"insanlığın her gün, her saat ve dakika çoğalmaya devam eden tüm bu isimler olmaksızın idare edip edemeyeceğini merak ediyorum. sonunda havanın kendisi bile isimlerle dolacak ve koca bir ovada bile insanlar, aynen gaz lambalarının gaz tüketmesi gibi, tüm havayı tüketen kullandıkları sayısız kelimeler yüzünden birbirlerinin nefeslerini soluyacaklar. ama insanlar isimlere bayılıyor sanki, çünkü çok sayıda isim bilmek çok şey bilmek gibi görünüyor. ne var ki, dünyadaki şeylerden çok daha fazla isim olduğunu duymak beni şaşırtmazdı."