Zehra

Zehra
İki ömrüm olsun isterdim; biri okumak diğeri yaşamak için.
Hukuk
Aydın
13 Mayıs 2002
85 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
İnsanları yalan soyledikleri zaman dinlemeyi severim. Olmak istedikleri, olamadıkları kişiyi anlatırlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık yalnızdım. Arkadaşlarla anlaşamıyordum. İnsanların kaçınılmaz ikiyüzlülüğünü görüyordum. Bir gazozluk dostlar. *Herkes tren yolculuğundaki süreksiz tanışıklıkla yetinir gibiydi.*
Onları oldukları yerde bıraksana! Günde bir buçuk saatimizi yanlarında harcadığımız yetmiyormuş gibi bir de kafamızda mı gezdireceğiz?
Bir gün sana dünyada dayanılacak tek şeyin sevgi olduğunu göstereceğim.
Sevmek! Kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi ayrı dil konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu ?