Talha Dökmez

Ahlak bu kadar sübjektif ken kime göre ahlaklı olabiliriz ki?
Ahlak yerle birse, kendini beğenmişlik kol gezer, para da her şeyi mümkün kılar.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Felsefe
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beyin aylak olmamalı ama insana aylaklık yapabileceği bir zaman tanınmalı.
Tekrarlamak gerekirse ahlaksızlıkların sebebi akıl aylak kaldığında dürtülerin gelip yerleşmesidir.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Felsefe
Kendini beğenmişlik, kendini gösterme peşinde olmak eziklik göstergesidir. Çalışarak başarmanın verdiği onurun yanına yaklaşamaz.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Felsefe
Fazlaca aşk olduğu iddiasına katılmasam da oldukça iyi
"okurlarımı aşka davet edecek değilim... Bu dünyada aşk gereklidir ama zaten fazlasıyla var. Aşk için fazladan çaba harcamanın bir anlamı yok çünkü aşk için uğraştığınız zaman yapacak başka bir şeyiniz yoktur. Yazarın okuruna vereceği çok daha değerli ahlaki mesajlar olmalı."
Sayfa 47·Kitabı okudu
Fikirlerin veya hislerin olgunlaşması, organize olması yavaşça, sabırla, derin tefekkürle olur.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Felsefe