"okurlarımı aşka davet edecek değilim... Bu dünyada aşk gereklidir ama zaten fazlasıyla var. Aşk için fazladan çaba harcamanın bir anlamı yok çünkü aşk için uğraştığınız zaman yapacak başka bir şeyiniz yoktur. Yazarın okuruna vereceği çok daha değerli ahlaki mesajlar olmalı."
Geçenlerde bir Ateistin yazısına rastlamıştım. Okuduğum yazı tamamen karalama ve boş iftiralarla doluydu. Ben de kendimce bir cevap yazdım dileyen okuyabilir.
talhadokmez34.blogspot.com/2020/08/yanls-i...