Bayıldım bayıldım bayıldım
Herkese şiddetle tavsiye ediyorum, özellikle bu ara okuyamıyorum diyen herkes yeniden başlama hevesi bulacaktır. Bu kitap vesilesiyle bir sürü kitap siparişi verdim, bir çok kitabın da hala dilimize çevrilmemesine içerledim. Çok akıcı ve keyifli bir kitap gerçekten.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ağzımızdan çıkan sözlere dikkat etmemiz gerektiğini söyleyen bir güruh var. Söz büyüdür diyorlar, geçen gün İmam Gazali’nin de bu minvalde yazılan bir kitabını okudum. Neden bundan bahsediyorum, bu kadın dünyanın diğer ucunda bir kitap yazdı ve adını böyle koydu, sonra noldu isteği gerçek oldu ve öldü. Çok sarsıcı gerçekten!
Okuduğum bir kitapta diğer kitaplara gönderme yapılıyorsa içimde tarifsiz bir mutluluk oluşuyor. Kitap okuyan insanlar iyi ki varlar bu dünya telaşından kaçıp kitaplara sığınan insanlar da iyi ki varlar
Belki bizlerinde zaman zaman fark ettiği, üzerine düşündüğü ya da düşünmediği ilişki detaylarını, ya da insan ruhunun o çalkantılı detaylarını öyle ince bir zekayla yakalamış ve öyle yalın şekilde yazmış ki, yazara şapka çıkarıyorum. Çok kalabalık bir yerde okumama rağmen sanki ruhum dünyadan uzaklaşarak o detaylara gitti geldi. Çok başarılı bir kitaptı, edebiyata beni doyurdu
Kitap tam manasıyla zaman kaybı, şezlongta okumalık çıtır çerez bir kitap seçeyim diye okumaya başladım ama maalesef bu kadar vasat bir hikaye ve anlatım tarzıyla karşılaşmak beni üzdü