alper

alper
@tanrisal
bir dövüş olsaydı sonunda belki gevşerdi hırsım.
@tanrisal·
·
sabitlendi
Fiyakalı adamdım tanrı façamı bozmadan önce Şimdi aynı tanrı Façam bozuk diye beni azarlıyor Öyle dipteyim ki Clementine Sanki biraz öne eğilsem Magmadan yakacağım Dudaklarımın arasına sıkıştırdığım şu sigarayı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
bir inancın yüceliğinde buldum seni bir kavganın güzelliğinde sevdim bitmedi daha sürüyor o kavga ve sürecek yeryüzü aşkın yüzü oluncaya dek!
Sayfa 25
Şiir

alper

, bir kitabı okumaya başladı
Hakan Günday
7.9/10 · 6,3bin okunma