Mü-kem-mel bir kitap. Evet iddialı bir girizgah yaptım fakat ben tarihi unsurların kurgu bir eserin içine böyle güzel kaynaştırılmasına bayılıyorum. Kalemine sağlık İhsan hocam..
Tabi ki her kitap çok değerli, bir emek ürünü fakat ben bu kitabı okuduktan sonra hiçbir şey anlayamadım. Evet bir karakterin çözümlemesi üzerinden giden bir kitap ama ben beğenemedim, üzgünüm.