Bizler katil maymunların kana susamış askeri gazileri değiliz. Bizler, milyonlarca yıl boyunca buzul çağının en zorlu krizlerini birbirimizle savaşarak değil, tam aksine muazzam bir sosyal işbirliğiyle, yiyeceğimizi, barınağımızı, çocuk bakımımızı ve cinsel hazzımızı (S.E.Ex) kuralsızca ve cömertçe paylaşarak aşmış barışçıl bonobo maymunlarıyız. Savaş, bizim doğamızın ebedi bir karanlığı değil, sadece son on bin yıldır içine tıkıldığımız o mülkiyetçi, ataerkil ve çitlerle çevrili tarım hapishanesinin ürettiği tarihsel bir sapmadır. İnsanlığı kurtaracak olan şey, modern medeniyetin baskıcı yasaları değil; kendi prehistorik komünal barış, işbirliği ve utançtan arınmış cinsel arkadaşlık potansiyeline yeniden uyanmasıdır. Alamo’nun o kanlı militarist kalesini tamamen havaya uçurun ve daima Yucatán’ın, daima bonoboların o özgür, barışçıl ve şehvetli dünyasını hatırlayın.