Ellerinden tanımammı sandın sadece bir parmağından bile tanırım… ne anlamak istiyorsan onu anla ((REHBER)) Gidipte tanımadığım birine içimi açacak kadar çocuk değilim herşeyin farkında olupta yazdım o yazıları(drkdrms) Amaan neyse benim için biri böyle yazılar yazsa ben geri dönermiydim bilmiyorum Bir daha denemekten korkardım tabi İnsanın en çok zoruna giden şey ise bu kadar fazla konuştuğunu bilip yanında susmak , konuşamamak :(:( Sevgi güzel gelirki kim olsa onu böyle seven birini merak eder yaptığın gibi sadece seven biri işte Seni seven ama sevmediğin kişiye yapacağın en büyük iyilik çekip gitmen olur ,merak falan etme ,git koşarak git bir şekilde git işte Kimi ne kadar çok seversen o kadar değersizleşirsin bunu kabullenmek zor maalesef Gerçekten hayatın en büyük ironisi bu... Karşına seni her şeyden çok seven, değer veren birini çıkarıyor ama kalbin çoktan başka bir enkazın altında nöbet tutuyor oluyor. Onun yanındayken mutlu olacağını çok iyi biliyorsun ama içindeki o 'eskide kalmışlık' yüzünden kime baksan o geçmişin gölgesini görüyorsun. Sırf bu yüzden, karşındakine kırık dökük ve başkasına ait hislerle dolu bir kalple gitmemek için kendi içinde savaşıyorsun.(burda kendimden bahsetmedim çözemediğim sen bu cümleleri andırttırıyorsun) Eda böylemi olacak yani okey gittin tamam böylemi devam edicek sen hergün gelip birşey yazmışmıyım sana yakınmışmıyım diye bakıcaksın sen baktıkça ben yazıcam nereye kadarya bu, beni ben olmaktan çıkarttın ben bu kişi değilimya benimle oyunmu oynuyorsun ne yapmaya çalışıyorsun sen ,yeter cidden çocukmu sandın beni Herşeyin farkındayım Neden bırakamıyorsun bırakya zaten o kadar üzdün tam git vallaha bakma ,umut vermek istemiyorum falan diyordun ,onlarıda unuttum git artık bakma arkana merak falan etme neden merak
Kleopatra
bugün buraya kalbimi bıraktığım, araştırırken "yuh bu kadar da olur mu" deyip hayran kaldığım o kraliçeyi ve onun gizemli ülkesini anlatmaya geldim: Kleopatra ve Mısır piramitleri popüler kültür bize Kleopatra'yı hep filmlerde falan sadece güzelliğiyle erkekleri parmağında oynatan biri gibi gösteriyor ... hepsi yalan! bu kadın aslında tam bir dahi, inanılmaz bir vizyoner ve tam bir İKOONN. üstelik içinde yaşadığı o gizemli Mısır dünyası ve piramitlerle ilgili öyle tatlı detaylar var kii öncelikle en büyük şoktan başlıyorum: bu kızımız aslında Mısırlı bile değil ? soyu Makedon Yunanistanı'na, yani Büyük İskender'in generali Ptolemaios'a dayanıyor. ama işin en saygı duyulası kısmı ailesindeki herkes Mısır halkını küçümseyip sadece Yunanca konuşurken, Kleopatra oturup sıfırdan Mısırca öğreniyor! sırf halkıyla gerçekten bağ kurabilmek, onların dilinden konuşabilmek için. bu bile onun ne kadar samimi ve halkına değer veren bir lider olduğunu gösteriyor hazır Mısır demişken piramitlere geçmezsek olmaz şimdi zaman algınızı tamamen altüst edecek o meşhur bilgiyi veriyorum: Kleopatra, kronolojik olarak Gize Piramitleri'nin (yani o bildiğimiz kocaman Keops Piramidi'nin) yapılışından ziyade, aya ilk insanın ayak basışına yani 1969 yılına çok daha yakın yaşadı! evet, . piramitler o kadar eski ki, Kleopatra bile bizim şu an piramitlere baktığımız gibi uzaktan hayranlıkla bakıyor, onların gizemini çözmeye çalışıyordu. yani piramitler onun için bile çoktan "antik tarih" olmuştu, inanılmaz bir detay ✨ peki bu piramitler nasıl yapıldı dersek: hani filmlerde hep köleleri kırbaçlayarak zorla çalıştırıyorlar ya, o da yanlış! piramitleri inşa edenler aslında ülkenin dört bir yanından gelen, maaşları ödenen, hatta öldüklerinde piramitlerin yakınına gömülme şerefine erişen saygın
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kayahan Demir'den İMZA ALDIMMMMM Çok güzeldi söyeşi.🥳🥳 Tam beklediğim gibi çok tatlı bi insandı.😊 Yaşım biraz büyük kalsada kitapları için, en sevdiğim yazarlardan biri olacak hep. Tarihi, sanatı ve polsiyiyeyi bize sevdirecek daha fazla yazarla tanışmak dileğiyle.💙💙💙
Ben kim miyim?
İÇERİK COK TATLI OLMUS ELINIZE SAGLIKK🥰ay biz böyle aile gibi olduk yaa🫶🥹 Öhöm.. Sıcak bir temmuz sabahi... Tamam tamam saka kdgsldndo. 13 temmuz doğumluyum burcum yengeç yükselenim de yengeç. Burcumun özelliklerini gösteriyorum. En azindan arkadaslarim böyle söylüyorlar. Hogwarts binam Gryffindor ama geçenlerde bi taneside Ravenclaw çıktı Mıntıkam 7. mıntıka kereste çıktı olur valla ben okeyimm ağır iş severimm (dkdhodnfic az önce yaptım) Winx perim Flora ama onun kadar narin değilim 🥲 My little pony kesinlike apple jackk Disney prensesim merida ya da moana olabilir En sevdigim dizi (ben daha o havali klasik dizilerden izleyemedim ünide izliycem insallah) Talihsiz serüvenler dizisi kendisi benim safe placeim birde arcanei katabilirim. En sevdigim animasyon buz devri ama otel transilvanya, minyonlar, shreki de cok severim. Hobilerim farketmissinizdir ksgdodnfo kitap okumayi cok severim. Video oyunlarini oynamasinida izlemesini de cok severim. Özellikle minecraft a bayılırım. Resim cizmeyi -her ne kadar aşırı bir yeteneğim olmasada-severim. Grubumun müziklerini dinlemeyi cok severim. Araştırmayı, öğrenmeyi cok severim. Belgesel-ozellikle hayvan belgeselleri ve uzay hakkinda olanlar-bayilieim. En sevdigim kitap #k:1614.Ama ikinciyi secemem o kadar cok var ki. Üşenmesem yazardim. Nefret ettiğim şeyler En başta Atatürk düşmanları İkincisi Türk düşmanları Şimdi öznel olanlara gecebiliriz🥰 Yalan, güvensizlik ve benzeri olaylar beni cok geriyor ve üzüyor. Özellikle su arkamdan konuştun olayı... Insanlar hakkinda yanlış düşünmek sonra o kadar üzülüyorum ki... VERİLEN SÖZLERİN TUTULMAMASI... (Promises are nothing more than fleeting thoughts)

katniss everdeen☆

@rue_flowers
·
BEN KİMİMM???
ben bunu Hayruş ✮⋆˙ dan gördüm o da filepenyez ✯ ve Sȳzaerys•’dan görmüş çok güzel bi içerik olmuş hepsinin ellerine sağlıık 💖 7 aralık da doğdumm.yay burcuyum ,hayatımda benle aynı gün doğan sadece bir kişiyi tanıyorumm o da ۶ৎ Ophelia🫶🏻💖 en sevdiğim dizi prison break ,en sevdiğim animasyon rapunzel ,ınside out ve ejderhalı nasıl eğitirsiin 🤗 hobilerimi söyliyim 🐽 9 yıldır voleybol oynuyorum (hiç sevmiyom böyle söylemeyi 😭☺️)neyse resim çizmeyi çok severim özellikle tuvale başkaa anı olsun diye video çekmeyi,arkadaşlarıma küçük hediyeler almayı ve yapmayı da severimm 💝 en sevdiğim kitaplar Percy Jackson ve Yunan Tanrıları serisi ben bu seriyi 14 yaşımdayken acayip kafaya takmıştım 7/24 okuyordum hala öyleyim ama çok cıvıtmadan 💕 NEFRET ETTİĞİM ŞEYLEER😭 insanların birbirini şaka bile olsa zorbalamasından NEFRET ederiim yemek yerken yemeğin şapırdatılması biri bir yiyeceği yerken birbirlerine ikram etmemesi ıspanak ,pırasa ve balıık.🤮(o kadar çok şeyden nefret etmiyormuşum yaa)💖🐽 tavşan ve köpekleri çooook severiim başkaa en sevdiğim yemek mantı ve saarmaaa 😋 küçükken ressam olmak isterdimm🎨 en sevdiğim çiçek sarı lale çok klasik ama olsuun qwqwqwq😌 Piramitler voleybol hayvanlar dan falan konuşmayı çook severim çoğu insan bana çok soğuk bi insansın der ama ben asla böyle olduğumu düşünmüyorum gsliyim öylesine tutuyom futbolu acayip saçma buluyorumm en sevdiğim yazar Agatha Christie teyze 💖 fav rengim pembe ve lacivert bişeyi yapmadan çok düşünürüm yatmadan önce herşeyi kafamda kurarım (overthink)🤗 bazen gereksiz duygusal ve enerjik olabiliyorum mesela her zaman kayıp balık Nemo izlerken ağlarım hüngür hüngüür😭geceleri acayip sakar ve gereksiz bi enerji olur üstümdee🐵 ben buyuuumm💖🐽(ne kadar klasik bi insanmışım yaa😭😭😭)biraz kısa olduu💕
İleti
Ben Kimim?
Fikir filepenyez ✯'e ait,çok tatlı bir akım olmuş bu arada💞 5 Kasım'da dogdum. Akrep burcuyum.Yani aslında doğru düzgün bir hobim yok.Ama tatlı yapmaya ve müzik dinlemeye bayılırımm. Müzik zevkim biraz karışık ama genellikle MaNga dinlerim.Dizi izlemeyi de çok severimm ama asla basladigim diziyi bitiremiyorum. Resimle hiç aram yok maalesef😔 hep böyle portre cizebilenlere fln ozenmisimdir ama çöp adamdan ötesine geçemedim. Şiir yazmayi çok severim.Gs'liyim ee Hogwarts binam Gryffindor🦁( bunu yazarken askidaki slytherin tişörtüyle şöyle bi bakistik jskdnfkfmd) ama onu rengini begendigim için almıştım yani👉🏻👈🏻. Neyse yemek yemeyi çok severim bir kitap karakteri olsam muhtemelen sürekli yemek yiyen o yan karakter olurdum.Bir de boceklerden ve karanlıktan çok korkarım.En sevdiğim çiçek lale çok zarif bir çiçek bence. fav Disney prensesim Belle, My Little Ponny karakterim Twilight. Bu kadardı, buraya kadar okuduysaniz teşekkür ederimm🫶🏻
"ÇAY CAN'dır :)
"Ben öyle kahve felan bilmem, bildiğin çaykolik bi adamım, çocukluğumdan beridir bu böyle hatta bir gün kıymetlim babaannem şeker yerine, tuz atmış çayıma belki vazgeçerim çaydan. İçmişim, "Tadı değişik ama olsun" deyip bitirmişim. Velhasıl demem o ki bu kitabı sırf adından dolayı almıştım. Hayat her zaman tatlı olmuyor, bazen tuzlu geliyor lakin yine de devam ediyorsun. "Yeniden Başlıyoruz" bunu sade bir şekilde anlatıyor. Öyle büyük laflar yok, aşırı süslü kelamlar yok. Düşersin, kalkarsın lakin sonunda yoluna bakarsın diyor. Kısaca, çay gibi bir kitap. Sessiz, sade lakin içi sıcak!☺️📚
1000Kitap